bus1

bus2

bus3

bus4

bus5

I’ve always loved collecting creative advertisement like these… I wonder, when will we be able to see some of those here in Malaysia

Enjoy your Sunday everyone!

Don't want to miss a single tip? Get updates via RSS (Full) or Email

Appreciated action :

This post has 8 comments.


Pictures & Avatar next to all comments are courtesy of Gravatar
  1. 16 Dec 07 3:25 pm

    huhu. mane lah banji ni dapat semua2 ni selalu??

  2. banji
    16 Dec 07 5:25 pm

    syahidatul – selalunya thru email… iklan bas ni mmg dari email dari DaPocket :)

  3. 16 Dec 07 10:42 pm

    Junk mail…
    u can never really hate them …
    but nonetheless never managed to love them …
    heheheh

    pengisi masa lapang la kan banji 😀

    persoalannya: ada la plak masa lapang :I

  4. banji
    17 Dec 07 12:53 am

    DaPocket – heheh very confusing junk mail is (Yoda’s grammar)

    :) masa lapang yg tidak dideclare

  5. 17 Dec 07 6:37 am

    menarik! ye la org kt msia patut start buat cam tu jugak. cool..

  6. banji
    17 Dec 07 1:05 pm

    intan – kat rusia mcm mana ye? ada advertisement yg menarik2

  7. 17 Dec 07 4:01 pm

    Hohohoho…i pun selalu dpt email fwd mcm ni..Tapi ade 1 yg i suka sgt..Ntah i masih simpan ke tak..Dia guna tubuh manusia tapi membentukan diri mcm haiwan..Ular la..ape tah lagi 2..Klo msh ade..i’ll email 2 u..Klo la..Hohohoho…

  8. banji
    17 Dec 07 11:52 pm

    aRa – hm menarik tu, mcm tak pernah dapat lagi gambar2 mcm tu, kalau jupe email kay.. :) thanx in advance

banji Read LessonInLife.com In Your Email

Please enter your email address
    Unconventional Guides
    Advertise here
    Handbook for Life
RECENT READERS